tisdag 13 november 2007

Test av utrustning

På lunchen tog jag mig till Stångebro bandyplan. Vädret var inte så inspirerande men det var intressant att för första gången stå på is denna säsong.

Intressant därför att jag igår köpte nya pjäxor. Det blev ett par Crispi Vidda efter ivrigt påhejande av J & J. Deras entusiasm gick ut på att kunna håna mig för att köpa Gore-texskor trots att jag tidigare dissat det här...

...nåväl bland det begränsade utbudet som finns föreföll det som det bästa valet. Det kändes dock inte helt bra idag på konstfrusen is. Hoppas att pjäxorna kommer att kännas bättre efter en tids användning och framförallt med komplett utrustning på naturis. Kepsen fungerade dock perfekt.

Israpportören i LLK tror på organiserad tur till helgen. Tur att jag gjorde färdigt rapparschemat igår.

Inga kommentarer: